Stránky

05 augusta, 2014

Nepochopená? Nevadí!

Dnes Vám napíšem o tom, čo sa v mojom živote zmenilo odkedy svoje postupy, ambície, plány a každodenný nový život zdieľam verejne.

K sociálnym sieťam mám celkom blízko, nie je to však mojou posadnutosťou byť videná, či počutá vo virtuálnom svete, je to tým, že v tejto sfére pracujem a viem aké to prináša benefity. Pred cca 2,5 rokmi som si vytvorila blog, kde som najprv písala recenzie, potom články s mojimi názormi. Už vtedy niektorí ľudia komentovali moju trúfalosť ako niečo, čo je na smiech. Bolo mi to však jedno, pretože tých čo so mnou súhlasili, radi blog čítali a zaujímali sa o mňa bolo viac. Našla som si tak plno známich a kontaktov a postupne sa ohlasovali firmy, čo mi posielali svoje produkty na zrecenzovanie. V jeden deň sa mi ozval človek, ktorého pokojne označím za "social media guru-ho", sám sa tak rád nazýva :). Dal mi konštruktívnu kritiku a spriatelili sme sa. Na základe toho, že som to robila lebo ma to jednoducho baví, ma odporučil veľkým firmám, ktorých mená pozná každý slovák. Pre niektoré ešte pracujem, pre niektoré nie, ale fakt je, že keby o sebe nedám vo virtuálnom svete vedieť, tak by som nebola tam kde som. Dnes už každý vie, že net je pán, že sociálne siete sú najväčší biznis, či prostriedok k jeho rozbehnutiu. Tak preto som na sociálnych sieťach taká aktívna, z istého pohľadu je to profesijnou deformáciu, z istého pohľadu je to tým, že chcem, aby sa moje meno skloňovalo, pretože to prináša výsledky, nie to, že sedíte doma a tvárite sa, že nie ste.

Moju funpage Sama nad Sebou a tento druhý blog som však nevytvorila pretože som chcela z toho profitovať. Chcela som sa deliť s mojimi postupmi a skúsenosťami v chudnutí a športovaní s ľuďmi. Aj keď úprimnosť nad zlato, ak uvažujem o bikiny fitness súťažiach, budem potrebovať sponzorov, že ano... Najprv som to všetko zdieľala na svojom súkromnom profile, kde som už však neskôr nechcela otravovať mojich priateľov. Nie každého baví to isté čo mňa, či vás. To je proste fakt. Niekto fotí a postuje o tom, iný robí líčenia a postuje o tom, niekto beháva a postuje o tom. Do skupiny  na facebooku sa pridá ten, koho daná téma zaujíma, kto hľadá motiváciu, kto chce motivovať, koho baví to, čo sa v tej skupine rieši.
Nedávno mi segra povedala, že počula, že niektorí ľudia už majú z mojich postov plné zuby, vraj to preháňam. Preháňam čo? Že robím čo ma baví, z čoho mám radosť, čo môj život robí zmyselnejším? To, že som prepadla zdravému životnému štýlu neznamená, že som sa zmenila, že som ohlúpla, či mám klapky na očiach voči iným veciam a ľuďom. Som to isté dievča, čo sa rehoce na hlúpostiach, stále mám tie isté hodnoty, stále mám rada tých istých ľudí, len už je pre mňa dôležité aj toto. Len žijem aktívnejšie, zdravšie, viac kmitám a áno, mám rada svoje nové telo a rada ho ukazujem. Robia to baby po celom svete, fitnesky sa fotia v spodnom prádle. Nie pretože chcú zvádzať, ale pretože sú na seba (právom) hrdé, pretože chcú motivovať. Ja sama by som nezačala so sebou nič robiť, keby ma fotky týchto vymakaných báb v spodnom prádle nemotivovali. Komu sa to celé nepáči, nemusí ma sledovať, nemusí to pozerať, nemusí to lajkovať, pozdraviť sa mi na ulici, či prísť na moju narodeninovú oslavu. Robím to celé pre seba a pre baby a chalanov, ktorích inšpirujem (nie, nemyslím si o sebe, že som Michelle Lewin, ale rada by som ňou bola a budem na tom makať). Verte mi, že ľudia čo ma negatívne riešia ma len motivujú, aj keď hlavnou motiváciou je stále moje šťastie. A tí čo sa tešia mojim úspechom tu aj tak budú pri mne vždy. O nič neprídem, ak si ma pár ľudí vyhodí z priateľov na facebooku, ohovorí v podniku u nás doma, či mi nelajkne moju fotku. Podstatné sú pre mňa správy od báb, cudzích dievčať, ktoré mi denno denne píšu o tom ako som ich motivovala k športu, aby začali so sebou niečo robiť. Od báb, ktoré si pýtajú rady a ďakujú mi za inšpirácie. Okrem zdravého a fit tela je aj toto pre mňa motivácia. No poviem Vám úprimne, keď mi sestra povedala, čo si niektorí ľudia vravia, aké ironické poznámky padajú na môj účet a podobné hlúposti, ktoré by slabšie povahy nezvládli, tak som si obula tenisky, šla cvičiť a povedala si, že ten zadok mi budú ešte závidieť :). Drahí priatelia, stále som to ja: Monika Ludasová. Dovolím si tvrdiť, že priateľská, usmievavá, nezávistlivá baba, čo ešte stále urobí všetko, čo môže pre svoju rodinu aj priateľov. Čo sa ozve aj tým starým, čo sa opýta ako sa máte a ak niečo nie je ok, snaží sa pomôcť. Len už nemám kufor, pneumatiky, viem robiť kliky a baví ma vytŕčať z davu. A ak Vás naozaj trápia moje fotky brucha, či v spodnom prádle, je naozaj na zamyslenie, prečo ste ma pred tým mali radi a či by Vám vadilo, aj keby som postovala pred pol rokom moje špeky :)

1 komentár: