Stránky

29 decembra, 2014

Rok kedy som našla samú seba (časť 3.)

Zásielku, ktorá obsahovala tie cenné fotky som odoslala a odišla domov. Čo ďalej? Samozrejme pokračujem v chudnutí, i keď som bola na 59 kilách, ešte to nebola dream váha. Najprv však nasledoval týždeň odpočinku od fitka, ktoré mi naordinoval Mišo. Ten sa však predĺžil na dva. Po tých dvoch týždňoch necvičenia som sedela za počítačom a ani neviem ako, skončila som nad fotkami bikini fitnessiek a vtedy mi to napadlo... "Za tri mesiace si schudla slušnú váhu, je pravda, že posledný mesiac bol veľkým testom tvojej trpezlivosti, odhodlania, sily a vôle, ale dala si to. Nariekala si, že si vyčerpaná, unavená, že máš toho plné zuby, ale tvoje telo sa ti páči a celý ten blázninec, ktorý vyžadoval 1000% koncentráciu a disciplínu sa ti vlastne páčili. Páčilo sa ti, že si mala režim, že si mala cieľ, že si mala sen.". Pozerajúc sa na tie baby, napadla mi myšlienka: DÁM SA NA TO AJ JA! Predstava bikini fitness baby, predstava zdravého, funkčného tela a držanie sa novej životnej filozofie - cvičenia sa mi veľmi páčila. Michal mi pripravil tréningový plán a stravovacie inštrukcie na nasledujúce tri mesiace a dala som sa na ďalšie cvičenie, už sama. 

Prešli asi dva týždne od ukončenia súťaže, pomaly by mali byť i výsledky, ale zasielajú mail len výhercovi. Odchádzam s kamarátkou ku kamoške do Prahy. Je sobota, asi jedna v noci a my sedíme s Evou v kuchyni a vykecávame. Idem na maily, aby som tam niečo pozrela a vidím tam nový mail z piatku. Odosielateľ Muscle&Fitness... Prestávam dýchať... Klepú sa mi ruky, srce mi bije ako sa mu zachce... Otváram mail... a v ňom:


Myslím, že vreštím, áno vreštím! Čítam z nova, nadávam, čítam znova, pištím, vreštím, nadávam, nadávam, vreštím. Už vreští aj Eva, už vreští aj Linda, ktorú sme zobudili. Nadávam, opakujem, že tomu nemôžem uveriť. Volám mame (1:35 v noci), volám sestre, píšem Mišovi. Vreštím...

Ráno som vstala s neskutočným pocitom. Na facebooku to muselo byť, veď som tam na svojom súkromnom profile zdieľala pocity a postupy z celého môjho chudnutia. Chodia mi gratulácie a ja celú cestu domov z Prahy, celý deň, celú noc a celý nasledujúci deň nemôžem uveriť tomu, že som to vyhrala. 

23. 6.2014 zakladám moju fanpage na facebooku. Prvý fanúšikovia sú samozrejme moji známi, potom ich známi a neskôr sa k nim pridávajú ľudia úplne cudzí. Dnes vás je presne 952 a ja mám radosť z každého jedného z vás. Denne mi chodia správy, gratulácie a ďakujete mi za to, že vás motivujem. Žiadate ma tiež o rady, píšete mi vaše životné príbehy a ja vám za vašu dôveru ďakujem. Keby ste len vedeli ako vy pomáhate mne už len jedným lajkom, nehovoriac o tých správach. Dodávate mi neskutočne veľa sily! Ďakujem...


5.7. 2014 odchádzam na stretko s ostatnými výhercami súťaže, s redakciou a s ostatnými hosťami. Stretávam sa s Ľudom Majorom, Alexandrom Bačinským, Milanom Jablonským, Ivanom Machom, Jurajom Višným, Ivetkou Kuglerovou, Marianom Čambalom, zvyšným tímom časopisu a s ostatnými výhercami. 
Bolo to neskutočné! Celý čas panovala priateľská, uvoľnená nálada. Spoznala som skvelých ľudí, skvelo sme sa porozprávali, bolo o nás postarané perfektne. Tie príbehy nás výhercov ma dostali, vedela som dobre, čím si všetci prešli... Neskutočne ma tešil i rozhovor s p. Jablonským, Bačinským, Višným a p. Ivanom Machom. Sú to predsa legendy. Mali ste ma vidieť, keď som sa rozprávala s Ivetkou Guglerovou, dievčaťom, ktoré malo tiež nadváhu, začalo cvičiť a za pár rokov sa z nej stala majsterka európy v bikini fitnes. Nebudem tu však písať celý program a všetky zážitky. Skĺbim to potom do nového článku ;). Btw, na dnes už končím, dlhé články predsa nikoho nebavia :). Pokračovanie nabudúce ;).




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára