Stránky

11 decembra, 2015

NOVÝ PROGRAM: SAMA NAD SEBOU

je čas, aby si vyhrala

Volám sa Monika a pred 2 rokmi som sa pustila do mojej premeny, ktorá nakoniec nezmenila len môj vzhľad, ale i môj pohľad na život ako taký. Dnes som fitness trénerka, víťazka československej fitness súťaže „Do Formy“ časopisu Muscle&Fitness a pomáham ženám, ako som bola kedysi ja, zmeniť ich život k lepšiemu.
Pred necelými dvomi rokmi som bola baba, ktorá sa sťažovala na svoj život, na svojich 76kíl, na to, že som si nevedela kúpiť pekné kúsky oblečenia, cítila som sa nepríťažlivá, unavená, nekreatívna, mala som job, ktorý ma nebavil a ľutovala sa.
Dnes nosím XS, som sebavedomá, spokojná, šťastná, motivujem na svojej stránke stovky žien, píšem knihu, trénujem v najlepšiom gyme, ktorý som spoluvytvárala a žijem si svoj sen.

bam 2V januári roku 2015 som vyhlásila svoj prvý program 3-mesačnej premeny DÁŠ TO TIEŽ, ktorý absolvovalo viacero dievčat. Najväčší úspech dosiahla Lucka Takáčová, ktorá dnes spolupracuje so mnou už rok a zatiaľ schudla 32kg.
liu
“S Monikou trénujem už takmer rok. Počas tohto roka som prešla obrovskou zmenou, pri ktorej dôležitú úlohu zohrala práve Monika. Doviedla ma k zmene životného štýlu, počas ktorej sa mi naplno venovala nielen na tréningoch.  Pre mňa bolo dôležité, aby mi tréner ukázal správnu cestu, poradil keď som potrebovala, povzbudil, nakopol a v slabej chvíli mi nedovolil vzdať sa. Počas tréningov som očakávala maximálne sústredenie na mňa, technické vysvetlenie cviku, vyhecovanie na podanie maximálneho výkonu. Monika toto všetko pre mňa spĺňa. Dôverujem jej, teším sa keď príde na tréning vysmiata a pozitívnu energiu prenesie aj na mňa. Z krehko vyzerajúcej Moniky sa počas tréningu vykľuje sem tam diabol, ktorého však ja nad sebou potrebujem J. Na jej tréningoch je nemožné sa ulievať. Monika je otvorená v komunikácii a ak robím niečo na nič, tak mi neváha to povedať. Vyžaduje odo mňa občas až z môjho pohľadu nemožné, avšak počas toho roka som zistila, že posúvanie hraníc je super a vždy keď mi povie „ja viem, že to dokážeš, inak by som ti to nedávala cvičiť“ to naozaj aj dokážem…”
Keďže to budú už dva roky od toho, čo som sa do toho pustila ja a zmenila svoj život, chcem vyhlásiť výročný program SAMA NAD SEBOU, ktorý túto možnosť chce dať aj tebe a to za mojej asistencie. Chceš so sebou niečo urobiť, chytiť druhý dych, začať žiť zdravo, aktívne, dobre vyzerať a mať zdravé, funkčné a výkonné telo? Poď do toho so mnou!
sama nad sebou (2)
  • Program trvá 3 mesiace (13 týždňov), prvý týždeň prebieha vyplnenie vstupného dotazníkaanalýzymeraniašportové testy a vstupné konzultácie, vytvorím ti zásady stravovania a následne prebiehajú 12 týždňov skupinové tréningy. Počas tohto času prebiehajú pravidelné meraniavyhodnocovanie progresu a prípadné flexibilné úpravy.
  • Ak sa rozhodneš ísť do toho, pošlem Ti vstupný dotazník na vyplnenie. Tento mi kompletne vyplnený pošleš naspäť a ja si ho preštudujem. Potom dohodnemevstupnú konzultáciu.
  • Na vstupnej konzultácií si prejdeme všetky body dotazníku, od cieľov, životosprávy, životného štýlu až po zdravotné obmedzenia, športovú minulosť, či iné dôležité faktory, ktoré musím poznať ešte pred začiatkom spolupráce.
  • Následne vykonáme vo Fitnesse športové testy – testovať sa bude tvoja momentálna kondícia. Neboj sa, netreba sa na tento test nijako pripravovať a nie je žiadna minimálna úroveň, ktorú vyžadujem.
  • Podľa vstupného dotazníka a úvodnej konzultácie ti zase pripravím zásady stravovania na mieru aj s príkladmi konkrétnych jedál, ktoré môžeš zakomponovať do svojho jedálničku. Prvý týždeň si budeš zapisovať čo ješ a piješ, aby som vedela odsledovať dodržiavanie zásad a flexibilne Ti pomáhať nájsť svoj optimálny jedálniček. Každý je iný a preto treba okrem „jednorázového vypracovania jedálnička“ (ako to robia rôzni “experti”) vždy aj priebežnú spätnú väzbu a postupné prispôsobovanie.
  • Tréningy budú prebiehať vo Fitnesse, na Továrenskej 14 (neďaleko Mlynských Nív).
  • Priebežne počas konania programu budem vyhodnocovať progres a upravovať aj cvičebný plán, aj stravovací, ak to bude potrebné.

Spolupráca a cena za ňu zahŕňa:

  • vstupný dotazník a jeho analýzu,
  • úvodnú konzultáciu,
  • zásady stravovania na mieru,
  • športové testy,
  • cvičebný plán na mieru,
  • pravidelné vyhodnocovanie,
  • motiváciu,
  • zaradenie do facebook skupiny
  • 3-mesačnú podporu a odpovedanie na otázky
  • a vstup do gymu ZADARMO!
PRIHLASENIEProgram Ťa dovedie k tvojmu cieľu a v prípade potreby alebo záujmu viac sa hýbať ti viem predpísať aj samostatné športové aktivity (napr. plávanie, behanie, iné cvičenie, iné tréningy, ktoré budú naplánované na mieru), ktoré vieš vykonávať samostatne a bezplatne. V prípade záujmu je možné v priebehu programu pridať aj nejaké individuálne tréningy a dohodnúť sa na dodatočnej platbe. Všetko sa dá, keď sa chce.
Cena:
  • Cena programu, ak sa prihlásiš do konca tohto roka, je350€ (116,66€/1mesiac).
  • Cena programu od 1.1.2016 je 400€ (133,33€/1mesiac).
Túto cenu som zvolila ako súhrn všetkých služieb, ktoré dostaneš. Akákoľvek nižšia cena by už bola pod cenu a pretože to chcem robiť kvalitne a a moje vzdelávanie čo to stojí, je nastavená takto. Zároveň ťa budem motivovať na sebe makať a nevykašľať sa na to po mesiaci! Viem o čom hovorím :).
Je možné zaplatiť celý balík naraz (v čase po obdržaní vstupného dotazníka a schválení ťa na program) alebo polovicu na začiatku a druhú polovicu najneskôr do mesiaca od začiatku programu.
Kapacita programu:
  • 10 ľudí! Čím skôr sa prihlásiš, tým väčšiu máš šancu, že sa Ti ujde miesto. Nezabudni, že to robím na kvalitu a nie na kvantitu.
Kritéria výberu:
  • žiadne obmedzenia ohľadom veku alebo pohlavia, hlavné je odhodlanie a pevné rozhodnutie zmeniť svoje telo. Svoje telo máš vo svojich rukách, ty rozhoduješ o tom, ako bude vyzerať a fungovať. Ja to za teba nespravím, avšak dám ti ten najlepší návod, rady, poradenstvo a motiváciu z mojej strany, aby bolo dosiahnutie tvojho cieľa čo najľahšie. Zvyšok je na Tebe. To je všetko.
Ako na to:
Vyplň mi prihlasovací formulár, že do toho ideš! Ja ti obratom pošlem dotazník na vyplnenie, ten mi ideálne do 24-48 hodín pošli vyplnený, ja si ho preštudujem, dohodneme si prvú konzultáciu a úvodné testy a ideme na to!
Teším sa na Teba!
Ak som to dala ja, dáš to aj TY, ale na začiatku vždy stojí to rozhodnutie povedať si “idem do toho naplno!”, lebo kto váha a neustále to odkladá, to pravdepodobne nikdy skutočne nedá.
TECHNOLOGI (4)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára