Stránky

08 marca, 2016

Prianie ku Dňu žien

Počas mojej premeny a teraz už plnenia môjho poslania som sa naučila veľa. Jednou z hlavných vecí však je asi to, že som zistila, že dokážem všetko, čo si zaumienim. Prečo? Nebudem feministicky tvrdiť, že dôvodom je to, že som žena. Skôr len upresním, že je to tým, že som silná žena. Tento článok venujem všetkým ženám, ktoré silné sú, alebo zosilnieť potrebujú.
Pred dvomi rokmi som bola baba, ktorá nebola úplne vyrovnaná, ani so svojím životom, ani so svojim telom. Svoju prácu som nemala rada, bola som nespokojná so svojou postavou, nemala som sebavedomie, aké by žena mala mať, neuvedomovovala som si, akú moc v sebe mám. Na ženské ikony, ktoré ovplyvnili našu históriu, ktoré dosiahli veľké veci som hľadela ako na ženy, ktoré boli niečím výnimočné, no neuvedomovavala som si, že rovnako výnimočné ženy žijú so mnou pod jednou strechou, rovnako výnimočná žena ma vychovávala, rovnako výnimočná žena vychovávala ju, že rovnako výnimočná je moja sestra, že výnimočné ženy stretávam denne na ulici a že rovnako výnimočná som aj ja, len si to ani jedna z nás neuvedomuje.
Keď som prechádzala svojou fyzickou premenou, menil sa aj môj duševný svet. Rástlo mi sebavedomie, no nie len to, ktoré dovoľuje obliecť si viac sexi šaty, bolo to sebavedomie, ktoré prerážalo úsmevom, väčšou odvahou komunikovať, povedať svoj názor, niekoho osloviť a hlavne oceniť samú seba a nevidieť na sebe len tie negatíva, ale to obrovské množstvo pozitívnych vlastností, či vnútorných, či vonkajších. Dnes sa dokážem na seba pozrieť v zrkadle a žmurknúť na seba. Dnes sama dokážem vymenovať moje silné stránky a pochváliť sa za ne. Dnes konečne netrestám samú seba, ak v niečom nevynikám. 


» Chceš získať okamžitý prístup k mojím NAJLEPŠÍM radám, tipom a technikám, ktoré mi pomohli zdravo schudnúť neuveriteľných 16 kíl za 3 mesiace bez otravných diét a hladovania? Podelím sa s tebou o to najlepšie a budem sa venovať len tebe. To všetko takmer zadarmo.  KLIKNI SEM » 


Celý proces bol len výsledkom malých výhier samej nad sebou. Vyhrávala som každý deň v menších, či väčších bojoch, ktoré som paradoxne nemusela viesť s ľuďmi a systémom okolo seba, ale vyslovene so sebou. Nie je jednoduché zvoliť si z dvoch možností, ale koniec koncov to treba vždy urobiť. Rýchlo som pochopila, že netreba byť ustráchaná, netreba vždy voliť tú jednoduchšiu možnosť a zutekať, pretože väčšinou tá ťažšia možnosť je práve tá, ktorú ak zvládneme, vo veľkom to ovplyvní náš život k lepšiemu. Ak totiž žena vyhrá boj, ktorého sa obávala, ale riskla to, je to ten najmocnejší pocit na svete. Tak mocný, že máme pocit, že dokážeme dobiť svet. 
Ako trénerka a motivátorka som stretla už veľa žien. Matky, manželky, študentky, slobodné mamičky, slobodné baby, manažérky, podnikateľky, čašníčky, opatrovateľky, upratovačky... Každá bola a je niečím výnimočná, no nie každá si to uvedomuje. Jedna vychováva dieťa sama, druhá vyhráva boxerské zápasy, napriek tomu, že má len šestnásť rokov, tretia má chorého muža, ale stará sa o neho, ďalšia vyniká v štúdiu, napriek tomu, že nemá veľkú podporu u rodičov, ďalšia cestuje po svete s jedným batohom, ďalšia športuje, aj keď ju nik doma v tom nepodporuje.
Uvedomte si ženy, že vaša výnimočnosť nespočíva v tom, či ste zachránili svet, či vynašli liek na rakovinu. Každá z vás je v niečom výnimočná, iná ako ostatné, iná ako samú seba vidí. Začnite v sebe vidieť silu, krásu, energiu, zaprite sa a bojujte za lepší život, za svoj lepší život, pretože nikto a nič nie je dôležitejšie ako vy samé. Nestrácajte čas váhaním, nadávaním si, ľutovaním sa, nečinnosťou! Pochváľte sa, verte si, pracujte na sebe, stanovujte si ciele a ďakujte samej sebe za to čo máte, alebo naopak, požadujte samé od seba viac! Toto vám prajem ku Dňu žien ja...


» Chceš konečne zmeniť svoje telo, zbaviť sa tuku, vyformovať svoju postavu a konečne nadobudnúť sebavedomie po akom túžiš celý život?  Podelím sa s tebou o to najlepšie a budem sa venovať len tebe a to rovno tri mesiace! To všetko takmer zadarmo.  KLIKNI SEM » 


Monika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára